عشق سینما

همه مطالب سینمایی

عشق سینما

همه مطالب سینمایی

اخبار

جشنواره‌فیلم فرصتی برای آزمون وخطاست

 

 

عزت الله ضرغامی شب گذشته در مراسم پایانی دومین جشنواره فیلم دانشجویی در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما گفت : جشنواره فیلم دانشجویی فرصت مناسبی برای آزمون و خطاست و ما حاضریم هزینه این آزمون و خطاها را بپردازیم .

 

 
عزت الله ضرغامی شب گذشته در مراسم پایانی دومین جشنواره فیلم دانشجویی در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما در جمع استادان‌, هنرمندان‌, دانشجویان دانشکده و مسئولان سازمان صدا و سیما گفت : جشنواره فیلم دانشجویی فرصت مناسبی برای آزمون و خطاست و ما حاضریم هزینه این آزمون و خطاها را بپردازیم .

وی حضور پر نشاط دانشجویان در این‌جشنواره را مایه دلگرمی دانست و گفت :تولیدات دانشجویی عرضه شده در این جشنواره بین کارهای آماتوری و حرفه ای قرار می گیرد .

وی حضور هدایت گر اساتید را از نقاظ قوت و مزیت نسبی آثار دانشجویی دانست .

ضرغامی در ادامه گفت : انتظار این است که در این جشنواره شاهد خلق آثار ویژه باشیم اما این بدان معنی نیست که ما در این بخش در پی یافتن پدیده هستیم.

رئیس سازمان صدا و سیما در ادامه هیچ حد و مرزی برای کارهای دانشجویی قایل ندانست و آن را فرصتی برای دانشجویان برای ادامه فعالیت خود و دوری از خود سانسوری ذکر کرد.

ضرغامی فضای حاکم بر رسانه ملی کشور را در طول مدت 2 سال گذشته فضایی باز خواند و گفت : در 2 سال گذشته صدا و سیما از هیچ نشریه‌, شخص حقیقی و حقوقی در خصوص انتشار مطالب بر ضد این سازمان شکایت نکرده است .

رئیس سازمان صدا و سیما در ادامه دانشکده صدا و سیما را دانشکده رسانه ملی دانست و از مدیران و دست اندرکاران این دانشکده خواست تا با نگاهی آسیب شناسانه به طور مرتب رسانه ملی را رصد کنند .

وی همچنین خواستار بازنگری در محتوای درسی دانشکده و نگاه کاری به فعالیت های کوتاه مدت‌,میان مدت و بلند مدت دانشکده صدا و سیما شد .

رئیس سازمان صدا و سیما همچنین دانشکده صدا و سیما را مغز متفکر رسانه ملی دانست و خواستار گسترش تعامل این دانشکده با مراکز علمی‌, فرهنگی دانشگاهی داخل و به ویژه در خارج کشور شد .
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد